View Single Post
Old 10-28-2009, 06:58   #4 (Permalink)
Ektrader

Ektrader's Avatar

InformedTrades Heroes Course Contributor InformedTrades Pro ITCM Trader Lesson Contributor 
Totalt Awards: 6

Reg.datum: feb 2009
Send a message via Yahoo to Ektrader Send a message via Skype™ to Ektrader

InformedPoints: 5,782.94

Fonder Forex Community FundForex Community FundForex Community Fund

Citat:
Ursprungligen postat av Trumumflu View Post
Hi everyone,
Jag är ny på denna webbplats, så jag kommer att använda denna tråd för att presentera mig själv lite innan jag ställer min fråga ...

Jag bor i Belgien, nära Spa-Francorchamp racing track ...

Jag är en arkitekt exploatören. NET och jag skapade min egen (lilla) företag 6 år sedan ...

Om handel, kom jag till den belgiska marknaden ungefär 13 år sedan ...
1999 har jag öppnat konton i USA till dag handeln.
Först med Datek Online och efter med TradeCast ...

Jag handel under lite mer än ett år, varje dag ...
I slutet var jag handel 30 order i avg per dag och varje för $ 20,000 mellan $ 30,000

Jag gjorde mycket pengar, och förlorat en del också och jag sluta för att efter ett år, varje dag, ville jag göra något annat ....

Så är vi i 2009 och jag tycker det är dags för mig att vara tillbaka

Men jag vill bara att handla terminer, i synnerhet, ES-mini ...

Jag hämtade spetsen Future plattform förra veckan, och TOS plattform igår ...

Jag försöker både Everydays i simulering och jag har redan mycket goda resultat.

Två är mycket enkla att använda men det verkar som TOS är lite mer avslutad ...
Vad tycker du om det?

Även om avgifterna är lite dyrare på TOS, verkar det kan vara ett bra val för mig ...

Men medan jag skapade mitt konto, såg jag detta i Disclosure:

Engelska är inte mitt modersmål, men om jag förstår mycket väl, jag behöver $ 25.000 att få dagen handel?

Jag ville börja med något liknande $ 5,000 och $ 10,000 på mitt konto och handel bara ett ES kontrakt genom beslut, med snäva STOP order ...

Jag läste på en annan tråd här som teleoperatörer begära $ 3.500 att börja handel ...
Det är betyder det inte i dag för handel?

Kan ni förklara mig det faktiska behovet att dagen handel på terminsmarknaden med TOS?

Tack för ditt svar
Som ni kan se av min tagg i botten. Jag använder TOS. För mig är den bästa plattformen för pengarna. Det är egentligen inte så komplicerat att använda, behöver du bara leka med det och lära. Du behöver inte betala några extra avgifter för mycket robust plattform. Alla dina live-flöden är gratis. Och alla dina konton kan delas upp eller länkade. Nackdelen är att du måste betala hela natten marginal för kontrakt om du öppnar ett konto med 15k eller mer. Det är var rabatten mäklarhus där förvara fördel. Jag har ett konto med en dicount mäklare som erbjuder mig extremt låga marginaler ($ 300 för handel S & eminis P) Men jag föredrar fortfarande att använda TOS mer. Från en risk belöning och psykologisk synvinkel. Helst bör de flesta människor inte vara handel mer än 1 kontrakt per 8 till 10k på kontot ändå. Så kraven ow marginalen inte är en faktor för mig. JMO

Ektrader