Razpada paradigma
Ive 'been smislu napisati blog vpis za kar nekaj časa, zdaj pa sem bil zaposlen z mojim študij v zadnjem času. Vendar, sem končno našel čas, da to storite, tako da tu gre. Če ste se sprašujete, zakaj izjavo o poslanstvu InformedTrades je, kaj je in zakaj si jih delimo znanje tako opely in brez pricetag na to, ta za vas tako obdržati na obravnavi.Dokler je bila zabeležena zgodovina, ljudje so vedno imeli prvinsko pozivam, da imajo stvari. Tudi danes, naši moderni družbi je globoko navzdol temelji na pravico do lastnine in na podlagi jasnih pravil, kako so te pravice, ki jih je prizadela nekatere dejavnosti. Ti zakoni tudi narekuje, kaj lahko posameznik lastno in kaj ne morejo. Pogosto so te moralne zakonih utemeljitev, ne da bi preveč misli. Ni vprašanje, v naših mislih, ali lahko imamo svoje jabolko, prav tako ni vprašanje, da ne more zahtevati individualno lastništvo nad atmosfero našega planeta, na primer. Z drugimi besedami, mi pogosto lastninske pravice kot paradigme - kot dano.
Vendar pa je v teku zgodovine, pa so bili časi, ko skupina posameznikov, so trdile, lastništvo nad nekaj absurda in izkorišča te pravice na račun drugih, kasneje v zgodovini te pravice so bile razveljavljene kot nemoralno in Griješan.
Primer takšne epizoda je človeško suženjstvo - posameznikov, ki zatrjujejo lastništva nad drugimi posamezniki. Ker je suženjstvo Zdi se mi nezaslišano kršenje človekovih pravic, da nam je bilo v časih, ko se je zdelo popolnoma normalno in upravičeno.
Razlog, zakaj sem vse to prinaša up je, da prav tukaj in zdaj, na pragu interneta dobe, zdi se mi očitno, da je druga taka obdobja absurda lastninskih pravic se bliža koncu. V zadnjih nekaj stoletij, ljudje so menila, da je popolnoma normalno, da so informacije lahko nekdo lastnine. Da bi me ta vzorec misli je izjemno absurdno in smešno - in nočem, da jo sprejmejo.
Let's sit back za trenutek in dejansko mislijo o tem za nekaj časa. Kaj je mogoče razlog, bi kdo moral biti brez lastnih informacij, temveč da pridobijo competetitve prednost pred drugimi?
(Zasebnost je seveda druge osebne podatke, vendar ker nima pomena v tej razpravi o lastnine naravo informacij, bom pustite, da se iz tega vidika)
Ti si verjetno mislil, da je prav zdaj »No, ti dajo čas in trud v raziskave in developement, zato jih je treba nagraditi, zato njeno popolnoma ok, da dobijo varstva lastninske pravice po njihovih proizvodih."
No, to ni ok. In povedal vam bom, zakaj.
Najpomembneje je, da je absurdnost ideje poseduje informacije v zvezi z naravo podatkov sam. Informacije je mogoče deliti in posredovati brez stroškov anykind. Lahko se pomnoži brezplačno. Vsak posameznik ima oseba edinstven vzorec razmišljanja in edinstven način združevanja obstoječih informacij za ustvarjanje novega znanja. Če mislimo na možganov kot proizvodnih zmogljivosti znanja, informacij je vir, na katerega možgani delujejo. Predstavljajte si, če Einstein ne bi imel dostopa do predhodnega napredek v fiziki. On bi nikoli bila sposobna združiti tiste dele skupaj na edinstven način (saj ga ne bi imel tiste dele, da začnem s) in za ustvarjanje teorije relativnosti - kar zgleduje drugih znanstvenikov, da bi še bolj zapleten teorij . Predstavljajte si, če bi Einstein so ohranili svoja odkritja od vsakogar, da bi pridobil konkurenčno prednost.
V gospodarstvu določene informacije od drugih smo izgubili vse možnosti novega znanja, ki bi jih lahko ustvaril z edinstveno kombinacijo, da je določena znanja, ki jih imajo v možganih. To pomeni, da smo izgubili tudi vse možne znanja, da smo lahko sami biti sposobni ustvariti, ki temeljijo na novih spoznanjih, da druge posamezne v povezavi z našim obstoječe znanje. Lastniška zakoni da skupna zmogljivost človeških možganov, v razmišljanje stroj, ki ne deluje pravilno. To je kot računalnik procesor, ki je pretrgal povezave.Torej, imajo določene informacije od drugih strank, tudi pomeni, da isti tehnološki napredek je treba odkriti večkrat. To je povsem kontraproduktivno, vse Presneto vaš način rezina to.
Medtem ko so ljudje pozivajo, da imajo stvari, moramo tudi pozvati, da delijo znanje. To je razlog, zakaj smo jezik sporazumevati v prvem mestu. To je proti naše temeljne narave, da ne izmenjujejo znanje in misli.
Drug pomemben vidik je zadeva, da proizvajalci izdelka, so potrošniki več izdelkov v drugih kategorijah. Resnosti tega načela lahko preprosto ponazorimo z uporabo InformedTrades kot primer. Zakaj delnico, kar vemo in prosto odreči kakršno koli konkurenčno prednost, ki bi lahko dali nam? Ker nihče ni pameten, da sam. Z delitvijo, da je majhen del informacij, smo imeli, da nihče drug vedel, smo pridobili dostop do odkritja drugih ljudi na drugih področjih trgovanja, da bomo nikoli pogruntal sami.
Naj mi pojasni to točko malo naprej. Recimo, ste bili zaposleni v podjetju, ki izdeluje pralne stroje in imel lastninske pravice do določene tehnične posledice. Ker to vpliva tako prelomna, bodo vsi želeli kupiti vašega podjetja pralne stroje. To bo dejansko ustvariti monopol, kar povzroči zmanjšano učinkovitost. Vaše družbe storitve za stranke, na primer, ni treba biti tako dobro kot druga podjetja, saj bodo ljudje kupite vrhunski izdelek vseeno, saj nimajo veliko izbire.
Ampak tukaj je stvar. Ko punch ven in gredo domov, opazite pralni stroj je pokvarjen. Vi se odločite za nakup novega in seveda želite, da je vrhunski model v vašem podjetju. Kot potrošnik ste sedaj trpi zaradi slabše storitve za stranke, ker ta lastniški pravo, ki ima vaše podjetje. Sedaj si predstavljajte isto dogaja v vsaki drugi industriji in gospodarstvu se napolni s "lastniških monopolov". Vaše podjetje lahko ima prednost pred drugimi podjetji pralni stroj, ampak kot potrošnik ste izgubili out - v vsakem posameznem industriji. In kot smo vsi potrošniki, vsi smo izgubili.
"Vendar pa bo brez lastniških zakonodaje tehnološka developement stop!"
No, da ne bo. V resnici ni nobenega dokaza, da bi celo kažejo, da bi obstala. Take trditve so pogosto temeljijo na dejstvu, da ko so lastninske zakonodaje prvič predstavljen v Evropi več kot 200 leti, veliko znanstvenih raziskav povečala. Seveda je to storil, saj so sedaj vsi na novo odkrivati obstoječo tehnologijo za sebe. Poleg tega je prenagljeno sklepati, da lahko lastniška zakone knjiži za povečanje znanstvenih raziskav, v celoti ne upošteva dejstvo, da je industrijska revolucija začela približno istem času. Poleg tega, da povečanje za znanstvene raziskave niso bile sorazmerne s stopnjo tehnološkega developement zato v tem času.
Vendar, ali smo se dogovorili o nujnosti lastniške pravice ali ne, je ena stvar, ki si ne more oporekati: v sodobni družbi Internet pretok informacij ni mogoče nadzorovati z nikomur. Zato lastniške zakonodaje bo na koncu uspelo. Tržnem okolju je bilo trajno spremeni in da ni poti nazaj na stari model inkapsuliranega nadzorovati informacij.
Total Comments 18
Komentarji
(Mora register pripombe)-
Awesome gibanja
To prepričanje, za to je vstop zelo motivacijski ...
Jaz sem ugibati vi dont 'delati to, za laskanje, ampak to se mi je čisto srce segrevanje brati.
Pred kratkim sem se preklopi na Linux po samo vedno vedo, od drugih izdelkov mainstream in znova navdušuje me je, da obstajajo ljudje, ki hote preživeti nekaj časa na tem delati in druge dajatve za uporabo njihovega končnega izdelka.
Vendar Linux (prosta skupnost skupni izdelek) deluje bolje kot druge postavke mainstream.
Ta ideja o delitvi je zelo očarljiv in daje veliko vere v človečnost (veliko ljudi tam zunaj, ki ne počnejo stvari samo zase, ampak tudi k boljšemu vse nas).
Jaz bi šla na in, ampak mislim, da dobiš sporočilo.
Na zdravje,
PhilObjavljeno 11-23-2009 ob 07:41 s cholofelipe
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Awesome gibanja
Hej, Phil.Citat:Originally Posted by cholofelipe;bt3892To prepričanje, za to je vstop zelo motivacijski ...
Jaz sem ugibati vi dont 'delati to, za laskanje, ampak to se mi je čisto srce segrevanje brati.
Pred kratkim sem se preklopi na Linux po samo vedno vedo, od drugih izdelkov mainstream in znova navdušuje me je, da obstajajo ljudje, ki hote preživeti nekaj časa na tem delati in druge dajatve za uporabo njihovega končnega izdelka.
Vendar Linux (prosta skupnost skupni izdelek) deluje bolje kot druge postavke mainstream.
Ta ideja o delitvi je zelo očarljiv in daje veliko vere v človečnost (veliko ljudi tam zunaj, ki ne počnejo stvari samo zase, ampak tudi k boljšemu vse nas).
Jaz bi šla na in, ampak mislim, da dobiš sporočilo.
Na zdravje,
Phil
Hvala za povratne informacije. Strinjam se, da takšnih pojavov, kot Linux in Wikipedija sta izredno dobri primeri, kaj so ljudje pripravljeni storiti za kolektivno, če so odstranjene umetne ovire za pretok informacij.
Prav tako sem absolutno ljubiti način, kako velik glasbenih založb vlagati milijone dolarjev ali evrov, da vzpostavi mainstream izvajalci zasnovana za čim širši kupcev, kot je to mogoče - samo zato, da lahko koristi od lastniških pravic. Ne bi glasba zaradi svoje umetniško izražanje, da so glasbo za dobiček.
Kaj je še slabše je, da prav tako poskušajo ustaviti druge ljudi iz njihove remixing licenco vsebino in umetniško izražanje sebe. Po mojem mnenju je tako smešno, da besede, niti ne začnejo opisati. To je popolnoma podobno knjigo avtorja prepovedujejo vse, ki imajo pogovor na parceli knjige. Popolnoma nesmiselno.
Na srečo s ** t's ven sreče za zapis industrijo, saj je v internetu, potrošnikov in proizvajalcev so zelo isti ljudje. Obstajajo milijoni in milijoni ljudi tam zunaj, ki bi glasbo samo za čisti užitek za izražanje sebe in užitek delitve svoje umetnosti.
Jaz sem optimističen, da v prihodnjih letih, bo glasba glasba se znova in ne neki nesmiselno transportnim trakom industrije.
-Demolition ManObjavljeno 11-23-2009 ob 07:59 s Demolition Man
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Good Stuff
Internet je zagotovo bil naslednji val tehnoloških in družbenih sprememb. Vi moči zaslužiti prvi razred izobraževanja na spletu.
Free Online Course Materials | MIT OpenCourseWare
Singularnost University
Premikanje naprej, mislim, da je edina stvar, verodostojnost, ki je najbolj znesek denarja, ki v danem časovnem obdobju. Za zdaj, svoj Warren Buffett, Carlos Slim in Bill Gates. Postavlja se torej postane, kdo je naslednji?:
Great post Demolition Man. Lepo je videti nekoga, žoga govoriti resnico
Objavljeno 11-23-2009 ob 11:57 s cgriffit
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Good Stuff
Hvala. Vesel sem, da vam je bilo všeč.Citat:Originally Posted by cgriffit;bt3897Great post Demolition Man. Lepo je videti nekoga, žoga govoriti resnico

Imam tudi povedati, da sem zelo hvaležen priti živeti v tem času, ko je na razpolago več podatkov kot kdaj koli prej v zgodovini človeške civilizacije in to je vse na voljo vsakomur, ki je pripravljen sprejeti. Dejstvo, da lahko pogledamo gor vsak kos info iz interneta v vsakem trenutku in v vsakem mestu precej nas najpametnejših ljudi, ki so kdaj hodili na Zemlji. Ta misel piha mojih mislih vsak dan.
To je škoda, čeprav, koliko ljudi je popolnoma odpadkov ob tej priložnosti za dostop do znanja, ki ga vsako sejo pred njihovimi TV večino svojih sparetime gledal Big Brother in American Idol in drugi, kot "realnost" TV sranje. Imajo vsako priložnost, da obogatijo svoje razumevanje sveta in se odločijo, da ni vedela, kot so kmetje 12. stoletja. Dodaj volilne pravice za tiste ljudi, v mešanici in kaj dobiš, je svet poln konfliktov.
-Demolition ManObjavljeno 11-24-2009 ob 12:02 s Demolition Man
Zadnjič 11-24-2009 ob 12:27 s Demolition Man [Prikaži Appreciation] Kaj je to? -
Ja, jaz sploh ne gleda televizijo. Samo programi, ki se zdi, da je vredno bedeti so razgovori s Charlie Rose, PBS Frontline in trg komentar iz Bloomberg, FT.com in kateri koli drug predmet, ki se mi zdi zanimivo iz google enostavno iskanje. Ampak imam, da se dogovorijo, večina ljudi so mine z gledanjem televizije. Večina ljudi ne želite, da izvršujejo svoje možgane in bi raje Živeti kot zombija. To me preseneča, kako se ljudje sledijo kot ovce od tistega, kar gledajo na TV. Samo poglej na stanovanjskem trgu. Perfect primer, kako je vse sledi za seboj klavnico.Objavljeno 11-24-2009 ob 01:11 s cgriffit
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Hej Demo,
Veliki post o izmenjavi informacij. Ne moti, če jaz raba to Celoten članek prepirljiva za moj odstop? LOL
Strinjam se isto misli, ampak jaz priznam, jaz včasih res želite ohraniti dobre informacije za sebe in ga niso našli. To je čisti pohlep, prosim oprostite za to.
Vendar pa, mislim da je neke vrste psihologije učinek ovir za izmenjavo informacij o pripravi izumitelji in vsakogar. Mogoče daje vsem malo bolj inovativna. Izmenjava informacij je dober, pa je res nekoristno, da so vse informacije, če ne morete uporabiti to ... Mogoče ve veliko pomeni, da smo srečni? Kdo ve. Seveda vse moje muhast sošolci so na facebooku ves dan in se govori o korejski akterji se tako vroče in seksi. Kmalu bodo burn out i guess.
In o zapravljam časa, vse jaz bedeti neki neumni sh * t na neto TV, vem, sem gledal dela drugih ljudi. Zato bi jaz lažje priti do dela ali pa sem izgubila ven.
Mogoče, ko je človeštvo da se umaknejo z Zemljo in letenje z nekje somewhen bodo ljudje izmenjujejo informacije, ker to ovira komunikacije nas je zastarel, da ne moremo podpreti naše življenje, ko je čas sprememb za prihodnost.
Uživati čitanje vaš post. Good job!
ForexerObjavljeno 11-24-2009 ob 07:42 s forexer
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Ne, ne moti, če boste uporabili moj članek.Citat:Originally Posted by forexer;bt3902Hej Demo,
Veliki post o izmenjavi informacij. Ne moti, če jaz raba to Celoten članek prepirljiva za moj odstop? LOL
Strinjam se isto misli, ampak jaz priznam, jaz včasih res želite ohraniti dobre informacije za sebe in ga niso našli. To je čisti pohlep, prosim oprostite za to.
Hvala za povratne informacije!Citat:Uživati čitanje vaš post. Good job!
Forexer
-Demolition ManObjavljeno 11-24-2009 ob 11:38 s Demolition Man
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Objavljeno 11-24-2009 ob 03:32 s Magic
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Hej Demo,
Great article!
Mislim, da ni več delitve vrednoti v družbi, saj se vse vrti okoli ME namesto o tem, kaj je najboljše za vse.
AliObjavljeno 11-25-2009 ob 03:59 s uahmed
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Objavljeno 11-25-2009 ob 04:19 s Ektrader
Zadnjič 11-25-2009 ob 06:12 s Ektrader [Prikaži Appreciation] Kaj je to? -
Velike misli Demo človek.
Zdaj bo to malo naprej. Torej bi morale vse šole, se posebni šol in univerz prosto? Če imate dar poučevanja, petje, ali deluje, in nekdo je pripravljen plačati za vaše talente, naj vam jih brezplačno? Če imam strast za slikanje, vendar moram kupci pripravljeni plačati za njih. Ali naj dam stran vse moje slike stran zakaj prost? bi bilo "kako knjigo" žanr samo izginili?
Ja, informacije o večini stvari je enostavno dobiti v dobi interneta. Prav tako ima vrednost, tako kot vse drugo. Vrednost se razlikuje od osebe do osebe, vendar obstaja vrednost. Večina ljudi tukaj na IFT ljubezni brezplačne informacije (to 'zakaj je večina med nami tukaj). Kaj jaz vem je tudi, da bo 95% informacij tukaj zavreči in pozabljajo večina ljudi, ne glede na to kako dobre ali slabe informacije. S tem bi rekel, ne vidim nobenih težav z nekom, dajanje denarno vrednost, na informacijah, kot se jim zdijo pomembne. Kot oseba, se lahko odločite za plačilo, ali, da ne plača za šole ali posebnih informacij. JMO
EktraderObjavljeno 11-25-2009 ob 05:15 s Ektrader
Zadnjič 11-25-2009 ob 06:10 s Ektrader [Prikaži Appreciation] Kaj je to? -
Da, vendar za drugačne razloga. Kot Pravzaprav, šole, šole in univerze so brez šolnine na Finskem. Eno leto na univerzi stane približno 80 €, vključno z zdravstveno zavarovanje in polno zobozdravstveno.Citat:Originally Posted by Ektrader;bt3917Velike misli Demo človek.
Zdaj bo to malo naprej. Torej bi morale vse šole, se posebni šol in univerz prosto?
Poučevanje je delo, ni podatkov (v resnici pa proces replikacije podatkov). Delo je treba ustrezno nadomestiti, vendar, če vam je uspelo pridobiti podatke drugje, vam ni treba plačati, da je učitelj za posebne informacije, Samo za njegovo delo.Citat:Če imate dar poučevanja, petje, ali deluje, in nekdo je pripravljen plačati za vaše talente, naj vam jih brezplačno?
Prav tako pasu opravlja v koncertni dvorani je delo in jih je treba ustrezno nadomestilo. Ampak če snemate, da koncert s kamero, in pokažejo, da je vaš prijatelj pozneje, vam ni treba plačati za pas informacije.
Slike od materialov, kot so platno, barve in ščetke in slika morda sentimentalno vrednost slikar zato je pravično, da lastnik slike (slikarstvo iz betona, občutek tipa, ne v abstraktnem smislu,), Je nadomestilo za edinstveno izvirna dela, kot je dejansko je, da gre gor, če se prodaja. Vendar, če nekdo vzel fotografijo ali dal kopijo svojega slikarstva, jim ni treba plačati za vas vizualno informacije.Citat:Če imam strast za slikanje, vendar moram kupci pripravljeni plačati za njih. Ali naj dam stran vse moje slike stran zakaj prost?
Niste prepričani, kaj misliš s tem ..?Citat:bi bilo "kako knjigo" žanr samo izginili?
Atmosfera je tudi vrednost, še ni mogoče lasti.Citat:Ja, informacije o večini stvari je enostavno dobiti v dobi interneta. Prav tako ima vrednost, tako kot vse drugo. Vrednost se razlikuje od osebe do osebe, vendar obstaja vrednost.
Razlika med podatki in izdelke ali storitve je, da so proizvodi in storitve, porabljene, informacije ponovili. Včasih posnemanja informacijah zahteva somekind storitve, in v teh primerih, je to ok, da zaračunavajo storitev vendar nikoli ne za informacije sama.Citat:Večina ljudi tukaj na IFT ljubezni brezplačne informacije (to 'zakaj je večina med nami tukaj). Kaj jaz vem je tudi, da bo 95% informacij tukaj zavreči in pozabljajo večina ljudi, ne glede na to kako dobre ali slabe informacije. S tem bi rekel, ne vidim nobenih težav z nekom, dajanje denarno vrednost, na informacijah, kot se jim zdijo pomembne. Kot oseba, se lahko odločite za plačilo, ali, da ne plača za šole ali posebnih informacij. JMO
Ektrader
-Demolition ManObjavljeno 11-25-2009 ob 01:31 s Demolition Man
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Ja, na koncu pa vse pride do prisoner's dilemma of game theory of Economics. Kolektivne koristi, večina, če vsakdo naredi majhen žrtev.Citat:Originally Posted by uahmed;bt3912Hej Demo,
Great article!
Mislim, da ni več delitve vrednoti v družbi, saj se vse vrti okoli ME namesto o tem, kaj je najboljše za vse.
Ali
-Demolition ManObjavljeno 11-25-2009 ob 01:35 s Demolition Man
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Hi Demo,
Mislim, da vidim, kaj your're reči, čeprav nisem čisto prepričan razlik. Kakorkoli že, veliko mesto in hrano za misli.
Ja, ko sem bil objavljate, nisem govoril o moji službi. Jaz sem bolj ali manj so plačani za svoj čas in trud. Ni podatkov.Citat:Razlika med podatki in izdelke ali storitve je, da so proizvodi in storitve, porabljene, informacije ponovili. Včasih posnemanja informacijah zahteva somekind storitve, in v teh primerih, je to ok, da cena storitve, vendar nikoli za informacije sam.
Happy TradingObjavljeno 11-25-2009 ob 02:12 s Ektrader
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
os izmenjavo znanja, svoboda, napredek? to 'zakaj piratska stranka česar je v Skandinaviji / Finnland v Parlaments in zato avtorskih pravic na svoje spletne strani pove, ljudje "... šele raba to, ponovi, izboljšali ... ne pozabite se spomnite vir ... in če ga želite objaviti, pošljite mi (free) kopijo svoje stvari :-) ... "
btw, jaz ne morem slediti, zakaj je Einsteinova teorija relativnosti soooo pomembno in jaz tudi ne vem, če je ena koristna stvar, ki res pomaga ljudem, ki temelji na teoriji ... (see u, je dolgo časa nazaj sem bila v šoli :-), ampak seveda obstaja tudi veliko primerov, kot so lepo linux, wikipedia, itd pod pogojem, zato je prepričan "sporočilo" o demo-man's article resnično razume
ps: misliš, da nekaj naslednjo generacijo homo sapiens (ki ni sooooo dobiček usmerjene, kot je naša), bo mirno delež tudi živila, cepivih, naravni viri, ... ??Objavljeno 11-25-2009 ob 03:32 s jaro g.
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
My point v članku je bil, da zdaj z uvedbo interneta, podatkov ni mogoče zapreti, in nadzorovano, kot nazaj v dneh. Zato je lastniški zakonov, bodo za eno, ne in nenazadnje pripelje do paradigme s podatki, kaj ownable, sčasoma razpada.Citat:Originally Posted by Ektrader;bt3929Ja, ko sem bil objavljate, nisem govoril o moji službi. Jaz sem bolj ali manj so plačani za svoj čas in trud. Ni podatkov.
Happy Trading
Razlog, zakaj ljudje so začeli razmišljati o informacije, kot na nekaj dragocenega in ownable nekaj zgodilo, ker pa družba povečala bolj zapletena, ljudje še vedno želela, da se nadomestila za čas in trud, tako kot si rekel. Problem je, da so se odločili, da to storite s pomočjo sistema, ki so bila uporabljena za - sistem, ki deluje tudi s taktilno blaga. Kljub temu, obdelan lep sistem tako dolgo, kot je informacija v večini primerov prenese v capsulated obliki: na disketi, na CD itd To pomeni, da podatki so bili podobni za vse druge proizvode.
Ampak saj se je zelo hitro spreminja, Defected sistem začenja okvare več in več vsak dan.
-Demolition ManObjavljeno 11-25-2009 ob 04:23 s Demolition Man
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
-
Ja, sem član finske piratska stranka sama.Citat:Originally Posted by jaro g.;bt3932os izmenjavo znanja, svoboda, napredek? to 'zakaj piratska stranka česar je v Skandinaviji / Finnland v Parlaments in zato avtorskih pravic na svoje spletne strani pove, ljudje "... šele raba to, ponovi, izboljšali ... ne pozabite se spomnite vir ... in če ga želite objaviti, pošljite mi (free) kopijo svoje stvari :-) ... "
Einsteinova teorija relativnosti je bil vreden omembe dne v svojem času, ker je vse skupaj obstoječi deli sodobne fizike v eno teorijo, ki je razumljiv nove perspektive za vesolje.Citat:btw, jaz ne morem slediti, zakaj je Einsteinova teorija relativnosti soooo pomembno in jaz tudi ne vem, če je ena koristna stvar, ki res pomaga ljudem, ki temelji na teoriji ... (see u, je dolgo časa nazaj sem bila v šoli :-), ampak seveda obstaja tudi veliko primerov, kot so lepo linux, wikipedia, itd pod pogojem, zato je prepričan "sporočilo" o demo-man's article resnično razume
Primer praktične uporabe na podlagi teorije relativnosti?
Globalni sistem za določanje položaja. GPS sateliti se gibljejo tako hitro, glede na nas, da imajo zelo drugačno pojmovanje časa kot mi (zaradi poteka časa v predmeta je odvisna od njegove relativne hitrosti). Transformacije Lorentz mora biti vključeno v vse co GPS-koordinira, sicer sistem, ni točna, v obsegu več deset do sto metrov. Torej, GPS je na koncu na podlagi natančne ure in deluje samo zato, ker se razume, da Einstein ni simultanity. Čas je subjektivna vsem.
Kot Pravzaprav je Einstein tudi navedla, da ni časa niti prostora. Obstaja samo "Prostor-čas" - ki seveda, je tudi relativno v številne načine. Masa povzroča ukrivljenost v Prostor-čas tkanine in ker je energija in masa sta ista stvar, tako da ne energije. Zaobljenosti Prostor-čas povzroča "Skozi čas" za upočasnitev in predmetov navidezno pospešiti. Ta pojav se imenuje tudi teža.
Sem se udeležil predavanje na univerzi na to temo, pa tudi nekaj let nazaj.
Obstaja nešteto drugih primerov, kot tudi, kot so jedrske elektrarne, na primer, ki so v osnovi temelji na enačbi Einsteinova, da E = mc ^ 2, to je masa in energija, ista stvar. Jedrska fisija rastline elektrarne pa maso v energijo. Jedrska cepitev atomskega orožja ali bomb delati isto stvar, vendar veliko bolj nasilno.
Ne verjamem, da homo sapiens ne bo nikoli miru delež kaj primanjkuje dovolj. Toda z izmenjavo informacij in tehnoloških developement se lahko nekega dne mogoče izbrisati pomanjkanje celoti.Citat:ps: misliš, da nekaj naslednjo generacijo homo sapiens (ki ni sooooo dobiček usmerjene, kot je naša), bo mirno delež tudi živila, cepivih, naravni viri, ... ??
-Demolition ManObjavljeno 11-25-2009 ob 05:22 s Demolition Man
Zadnjič 11-25-2009 ob 05:28 s Demolition Man [Prikaži Appreciation] Kaj je to? -
hi Demolition Man,
thx 4 vaš odgovor, mislim da imam za prebrati jutri spet (seveda, ni tako pozno ponoči), da bi 2 razumeli, da je 30%
thx bogu, sem študiral matematiko in naj ne bi moje možgane nor z vsem, kar fizika, čas, prostor, timespace in jedrskega orožja ... + Thx bogu spet, vsaj, da je vlaganje stvari se enostavno sooooo
dobro N8,
j.Objavljeno 11-25-2009 ob 06:22 s jaro g.
[Prikaži Appreciation]
Kaj je to?
























































