Lagunev paradigma
Sildid info, teadmised, missiooni, varaline õigus, varalised õigused
Ma olen mõttes kirjutada blogi jaoks juba mõnda aega, kuid ma olen olnud hõivatud oma õpingute viimasel ajal. Kuid ma lõpuks leidnud aega seda teha, nii läheb lahti. Kui teil on küsida, miks InformedTrades missiooni on mis ta on ja miks me jagame teadmisi nii opely ja ilma pricetag talle, ta on teie jaoks nii hoida lugemisel.Niikaua kui ajalugu on registreeritud, inimesed on alati olnud Primal tung omada asju. Isegi praegu, tänapäeva ühiskonnas on sügaval aluseks omandiõigust ja pärast selged reeglid, kuidas neid õigusi mõjutada teatavaid meetmeid. Need seadused ka dikteerida, mida võib isik pöörduda enda ja mida nad ei saa. Me tihti neid seadusi moraalset õigustust ilma liiga palju mõtlema. Küsimus ei ole meie arvates, kas me saame oma õun, samuti ei ole selles, et ükski inimene ei saa väita omandiõigus õhkkonnas meie planeedil, näiteks. Teisisõnu, me sageli õiguste kui paradigma - on antud.
Kuid muidugi ajaloo on olnud aegu, mil isikute rühm on väitnud omandiõigus midagi absurdne ja kasutada seda õigust hinnaga teised alles hiljem ajaloos need õigused on tühistatud on ebamoraalne ja ebaõiglane.
Üks näide sellisest episood on inimese orjastamine - isikud taotlevad omandiõiguse üle teistele isikutele. Arvestades orjuse tundub ennekuulmatu inimõiguste rikkumine et meil oli aeg, kui seda peeti täiesti normaalne ja põhjendatud.
Põhjus, miks ma viia see kõik üles, et just siin ja praegu, at dawn Interneti-ajastu, tundub mulle selge, et teist sellist perioodi absurdne õigused on jõudmas lõpule. Viimased paar sajandit, inimesed pidanud olema täiesti normaalne, et teave võib olla kellegi omand. Mulle see muster mõtte on äärmiselt absurdne ja naeruväärne - ja ma keelduda seda vastu võtmast.
Let's istuda tagasi hetk ja tegelikult mõtlevad selle jaoks aega. Mis võimalik põhjus võiks keegi ei soovi oma andmeid, kuid võita competetitve teiste ees eelise?
(Privaatsus on loomulikult teine, kuid kuna isikuandmeid ei ole tähtsus selles arutelus omandi laadi teave, ma jätan selle küsimuse läbi selle)
Olete ilmselt mõtlesin kohe, et "Noh, nad panid aega ja vaeva uurimis-ja arengu-, seega peaks need au sees, mistõttu selle täiesti OK, et nad saavad kaitse varaline õigus nende toode."
Noh, see ei ole ok. Ja ma ütlen teile, miks.
Kõige tähtsam on, mõttetu idee, millel on teave on seotud teabe laadi ennast. Teavet saab jagada ja edasi ilma kulusid anykind. Seda võib korrutada tasuta. Iga üksik inimene on unikaalne muster mõtlemist ja ainulaadsel viisil ühendada olemasolevat teavet, et luua uusi teadmisi. Kui me mõtleme Ajusid tootmisruumide teadmiste, informatsiooni ressurss, mille aju töötama. Kujutage ette, kui Einstein ei olnud juurdepääsu enne edusammud füüsika. Ta ei ole kunagi suutnud ühendada need tükid koos kordumatu viisil (sest ta ei oleks neid tükki alustada) ning luua relatiivsusteooria - mis omakorda inspireeritud muud teadlased teha veelgi keerulisemaks teooriad . Kujutage ette, kui Einstein oleks pidanud oma avastusi kõigi pühendumust, et saavutada konkurentsieelist.
Leides esitatud teavet teistelt me kaotame võimalike uute teadmiste, et nad võiksid luua, ühendades et ainulaadsed teadmised, et neil on oma aju. See tähendab, et me kaotada ka võimalikud teadmised, et me ise oleks võimeline tekitama põhineb, et uusi teadmisi, et teiste isikute koos meie olemasolevaid teadmisi. Varaline õigus muuta kogu inimese aju võimet võtta mõtlemise masin, mis ei ole töökorras. See on nagu arvuti protsessor, mis on katkestanud sidemeid.Niisiis, mis osutab teabe teiste osaliste tähendab ka, et sama tehnoloogia areng peab olema avastati mitmeid kordi. See on täiesti vastupidine mõju, kõik frickin "viis itkin.
Kuigi meil inimestel on tung omada asju, meil on ka tung jagada teadmisi. See on põhjus, miks me oleme keeles suhelda esimene koht. See läheb vastuollu meie põhiolemust mitte jagada teadmisi ja mõtteid.
Teine oluline küsimus on see, et tootjate toode on tarbijale mitmeid tooteid teistes kategooriates. Raskust see põhimõte on lihtne illustreerida, kasutades InformedTrades näiteks. Miks me jagame, mida me teame ja vabalt loobuda konkurentsieelist, et see oleks võinud meile andnud? Kuna keegi ei ole, et nutikas üksi. Jagades et väike osa andmeid meil oli, et keegi ei teadnud, me hakkama teiste inimeste leidmisest teistes valdkondades kaubelda, et me ei oleks kunagi arvasin läbi meie endi.
Lubage mul selgitada seda küsimust veidi kaugemale. Ütle sa töötasid tootev ettevõte pesumasinad ja oli varaline õigus teatavate tehniliste mõjuta. Kuna mõju on nii murranguline, igaüks soovib osta firma pesumasinad. See tegelikult luua monopoli, mis omakorda põhjustab vähenenud efektiivsust. Teie ettevõtte klienditeenindusega, näiteks, ei pea olema nii hea kui teistele ettevõtetele, kuna inimesed ostavad oma ülemuse toodet niikuinii, sest neil ei ole suurt valikut.
Aga siin on asi. Kui olete Lõpetab töö ja koju minna, endal oma Pesumasin on katki. Te otsustate osta uus ja loomulikult tahad et hea mudeli oma firma. Kuna tarbija, nüüd on kannatada hullem klienditeeninduse sest varaline õigus, et firma on. Nüüd, kujutage ette sama juhtub iga teine tootmisharu ja majandus on täidetud "varalise monopolide". Teie ettevõte võib olla eelise teiste pesumasin firmad vaid tarbija te kaotajaks - igas ühes tööstuses. Ja nagu me kõik oleme tarbijad, me kõik kaotada.
"Aga ilma varaline õigus tehnoloogia väljaarendamisel peatub!"
Ei, see ei ole. Tegelikult ei ole tõendeid, et oleks isegi väita, et see peatub. Sellised väited põhinevad sageli asjaolu, et kui varaline õigus võeti esmakordselt kasutusele Euroopas üle 200 aastat tagasi, summa teadusuuringute suurenenud. Muidugi ei, sest kõik nüüd tuli leiutada tehnoloogia olemasolu ise. Pealegi on kiirustades tehtud järeldus, et varalise seadusi saab krediteeritud suurendamise teadusuuringute, täiesti ignoreerides fakti, et tööstuslik revolutsioon algas umbes samal ajal. Lisaks sellele, et suurendada teadusuuringute ei olnud korrelatsioonis määr tehnoloogia väljaarendamisel vastavalt selle aja jooksul.
Kuid kas me oleme nõus, et on vaja varalised õigused või mitte, on üks asi, mida me ei vaidle: tänapäeva Interneti ühiskonna infovoo ei saa kontrollida keegi. Seega varaline õigus lõpuks ebaõnnestuvad. Turu keskkonnas on pidevalt muutunud ja ei kavatse tagasi vana kapseldatud kontrollitav teave.
Kõik Kommentaarid 18
Kommentaarid
(Must registreeru kommenteerida)-
Fantastiline liikumine
See veendumus selle taga kanne on väga inspireeriv ...
Olen aim te ei tee seda kohta meelitus, kuid see on mulle väga südame soojenemine lugeda.
Ma hiljuti läks Linux pärast vaid kunagi teada teiste peavoolu toote ja jälle see muljet mulle, et on inimesi, kes meelsasti aega veeta siin ja ei tasu teisi, kes kasutavad oma lõpp-produkti.
Samas Linux (vaba kogukonna jagatud toode) töötab paremini kui teisi peamisi objekt.
See idee jagamine on väga Uplifting ja annab palju usku inimkonda (palju inimesi, kes ei tee asju ainult enda jaoks, vaid parem meile kõigile).
Võiksin minna ja aga ma arvan, et sa saad sõnumi.
Terviseks,
PhilPosted 11-23-2009 at 07:41 by cholofelipe
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Fantastiline liikumine
Hei Phil.Tsitaat:Originally Posted by cholofelipe;bt3892See veendumus selle taga kanne on väga inspireeriv ...
Olen aim te ei tee seda kohta meelitus, kuid see on mulle väga südame soojenemine lugeda.
Ma hiljuti läks Linux pärast vaid kunagi teada teiste peavoolu toote ja jälle see muljet mulle, et on inimesi, kes meelsasti aega veeta siin ja ei tasu teisi, kes kasutavad oma lõpp-produkti.
Samas Linux (vaba kogukonna jagatud toode) töötab paremini kui teisi peamisi objekt.
See idee jagamine on väga Uplifting ja annab palju usku inimkonda (palju inimesi, kes ei tee asju ainult enda jaoks, vaid parem meile kõigile).
Võiksin minna ja aga ma arvan, et sa saad sõnumi.
Terviseks,
Phil
Täname tagasiside. Olen nõus, et sellised nähtused nagu Linux ja Vikipeedia on väga häid näiteid sellest, mida inimesed on valmis tegema kollektiivse kui kunstlikud tõkked infovoog on eemaldatud.
Olen ka täiesti jälestama viis, kuidas suurte plaadifirmade investeerida miljoneid dollareid või eurosid, et rajada peavoolu artistide mõeldud nii lai kliendibaas kui võimalik - ainult, et nad saaksid kasu varalisi õigusi. Nad ei tee muusika huvides väljendada ennast kunsti, nad teevad muusikat kasumit.
Mis veelgi hullem on see, et proovida ka lõpetada teiste inimeste remixing oma litsentseeritud sisu ja väljendada ennast kunsti. Minu arvates see on nii naeruväärne, et sõnad ei ole isegi alustada kirjeldada. On täiesti analoogne raamatu autor keelavad kõik alates võttes vestlus krundile raamatu. Täiesti mõttetu.
Õnneks s ** t's Outta õnne rekord tootmisharule, sest Internetis tarbijad ja tootjad on väga samad inimesed. On miljoneid inimesi, kes teevad muusikat ainult puhas rõõm end väljendada ja rõõm jagada oma kunsti.
Olen optimistlik, et lähiaastatel, muusika on muusika võetud ja mitte mingi mõttetu konveierilindi tööstusele.
-Demolition ManPosted 11-23-2009 at 07:59 by Demolition Man
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Good Stuff
Internet on kindlasti olnud uuele lainele, tehnoloogilisi ja sotsiaalseid muutusi. Saad esimese klassi haridus võrgus.
Free Online Course Materials | MIT OpenCourseWare
Omapära Ülikool
Teel tulevikku, ma arvan, et ainus asi, mis on usaldusväärsust, kellel on kõige rohkem raha igal ajahetkel jooksul. Praegu oma Warren Buffett, Carlos Slim ja Bill Gates. Küsimus siis muutub; kes on järgmine?:
Suur posti Demolition Man. Tore näha, et kellelgi on pallid rääkida tõtt
Posted 11-23-2009 at 11:57 by cgriffit
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Good Stuff
Tänan. Mul on hea meel, et sulle meeldib ta.Tsitaat:Originally Posted by cgriffit;bt3897Suur posti Demolition Man. Tore näha, et kellelgi on pallid rääkida tõtt

Ma pean ka ütlema, et olen väga tänulik, et saan elada selle aja jooksul, kui on olemas palju teavet kui kunagi varem ajaloos inimese tsivilisatsioon ja kõik on kättesaadav kõigile, kes on valmis seda vastu võtta. Asjaolu, et saame otsida iga tükk info internetist igal ajal ja igas kohas päris palju meid kõige targem, kes kunagi käisid Maa. Seda mõtlesin puhub minu meelest iga päev.
On kahetsusväärne, kui palju inimesi täiesti jäätmete võimalust pääseda mistahes teadmiste istumise ees oma TV enamiku oma vabal ajal jälgib Suur Vend ja American Idol ja muud sellised "reaalsus" TV jama. Nad on iga võimalust, et rikastada oma arusaama maailma ja nad otsustavad olla asjatundmatu nagu 12. sajandil talupoegi. Lisa valimisõiguse neile, inimesi segada ja mida teil on maailm täis vastuolusid.
-Demolition ManPosted 11-24-2009 at 12:02 by Demolition Man
Uuendatud 11-24-2009 kell 12:27 poolt Demolition Man [Näita Oskus] Mis see on? -
Jah, ma isegi ei vaadata televiisorit. Ainult programme, mis näivad olevat väärt vaadates on intervjuudes alates Charlie Rose, PBS Frontline ja turu kommentaaris alates Bloomberg, FT.com ja muudes küsimustes, et leida huvitav lihtne google otsing. Aga ma ei ole nõus, enamik inimesi möödub poolt telekat. Enamik inimesi ei taha kasutada oma aju ja pigem kiratsema nagu zombisid. See amazes mulle, kuidas inimesed järgivad üksteisega nagu lammas, mida nad vaatavad televiisorist. Lihtsalt vaadake eluasemeturul. Suurepärane näide selle kohta, kuidas kõik järgnevad üksteisele tapamajas.Posted 11-24-2009 at 01:11 by cgriffit
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Hei Demo,
Suur posti teel teabe jagamiseks. Sa ei pahanda kui ma kasutan seda kogu artikkel minu vaidlushimuline loovutamine? LOL
Jagan sama mõtteid, kuid ma tunnistama, ma mõnikord tõesti tahame hoida häid teavet ise ja ei näidanud seda. See on puhas ahnus, palun andeks mulle selle eest.
Ma arvan siiski, on omamoodi psühholoogia mõju takistuste kohta teabe jagamine toota leiutajatele ja kõigile. Võibolla see muudab kõik veidi rohkem innovatiivne. Teabe jagamine on hea, aga see on tõesti mõttetu et kõik andmed, kui te ei saa seda kasutada ... Võib-olla teades palju meid õnnelik? Kes teab. Kindlasti on kõik minu freakin klassikaaslased on Facebook kogu päeva ja räägime Korea osalejaid on nii kuum ja seksikas. Nad varsti põlevad läbi ma arvan.
Ja umbes raisata aega, everytime i watch mõned loll sh * t maha-TV, ma tean, et ma vaadates teiste inimeste töö. Nii et ma parem hakkan tööle, ma kaotada tähelepanu.
Võibolla, kui inimkond on väljuda Maa ja lennata kuhugi somewhen on inimestele jagada teavet, kuna see takistab side on teinud meist aegunud, et me ei saa toetada oma elus, kui korda on muutused tulevikus.
Nautisid lugemisele saatmist. Hea töö!
ForexerPosted 11-24-2009 at 07:42 by forexer
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Ei, ma ei pahanda kui te kasutate minu artikkel.Tsitaat:Originally Posted by forexer;bt3902Hei Demo,
Suur posti teel teabe jagamiseks. Sa ei pahanda kui ma kasutan seda kogu artikkel minu vaidlushimuline loovutamine? LOL
Jagan sama mõtteid, kuid ma tunnistama, ma mõnikord tõesti tahame hoida häid teavet ise ja ei näidanud seda. See on puhas ahnus, palun andeks mulle selle eest.
Thanks for the feedback!Tsitaat:Nautisid lugemisele saatmist. Hea töö!
Forexer
-Demolition ManPosted 11-24-2009 at 11:38 by Demolition Man
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Posted 11-24-2009 at 03:32 by Magic
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Hei Demo,
Suurepärane artikkel!
Ma arvan, jagamine ei ole enam hinnatakse ühiskonnas, sest see on kõik minu asemel, mis on parim kõigile.
AliPosted 11-25-2009 at 03:59 by uahmed
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Posted 11-25-2009 at 04:19 by Ektrader
Uuendatud 11-25-2009 kell 06:12 poolt Ektrader [Näita Oskus] Mis see on? -
Suured mõtted Demo mees.
Nüüd on seda veidi kaugemale. Seega peaks kõik kõrgkoolid, eriala koolides ja ülikoolides on vaba? Kui teil on kingitus õpetamine, laulmine, või tegutseb, ja keegi on nõus maksma teile oma andeid, peaksid sa need tasuta? Kui mul on kirg maal, kuid mul on ostjad valmis maksma nende eest. Kas ma peaksin ära andma kõik oma maalid ära tasuta? peaks "Kuidas broneerida" žanr lihtsalt kaovad?
Jah, infot enamiku asju on lihtne tulla Internetis vanusest. Samuti on väärtuse nagu kõik muu. Väärtus erineb inimeselt inimesele, kuid on väärtus. Enamik inimesi siin IFT armastan tasuta teavet (see on põhjus, miks enamik meist on siin). Mida ma tean on see, et 95% info siin visatakse ära ja unustavad enamik inimesi, ükskõik kui hea või halb teavet. Seda on öelnud, ma ei näe mingit probleemi keegi paneb rahaline väärtus teavet nad peavad väärtuslikuks. Nagu inimese, võite maksta või mitte maksta koolidele või eriala kohta. JMO
EktraderPosted 11-25-2009 at 05:15 by Ektrader
Uuendatud 11-25-2009 kell 06:10 poolt Ektrader [Näita Oskus] Mis see on? -
Jah, kuid teisel põhjusel. Kuna tõsiasi, koolid, kolledžid ja ülikoolid õppemaksu tasuta Soome. Üks aasta ülikooli maksab umbes 80 €, sealhulgas haigekassa ja kogu hambaravi.Tsitaat:Originally Posted by Ektrader;bt3917Suured mõtted Demo mees.
Nüüd on seda veidi kaugemale. Seega peaks kõik kõrgkoolid, eriala koolides ja ülikoolides on vaba?
Õpetamine on töö, ei ole teave (kuid tegelikult protsessi korrata teave). Töö tuleb kompenseerida vastavalt, kuid kui õnnestub hankida teavet mujal, te ei peaks maksma selle konkreetse õpetaja info, Ainult tema töö.Tsitaat:Kui teil on kingitus õpetamine, laulmine, või tegutseb, ja keegi on nõus maksma teile oma andeid, peaksid sa need tasuta?
Ka bändi esinemas kontserdisaalis on töö ja nad peaksid kompenseerima vastavalt. Aga kui sa registreerida, et keikka koos kaamera ja näitavad, et see sinu sõber hiljem, ei peaks te maksma sagedusala info.
Maalid nõuda materjale nagu lõuend, värvid ja pintslid ja värvimine võib olla sentimentaalne väärtus kunstnik nii on õiglane, et omanik maali (maali betooni, reljeefsete mõttes, mitte abstraktse mõttes) Kompenseerib ainulaadne algupärase, nagu ta tegelikult on anda see üles, kui ta müüb seda. Samas, kui keegi võttis foto või tehtud replica oma maal, nad ei peaks maksma teid visuaalne info.Tsitaat:Kui mul on kirg maal, kuid mul on ostjad valmis maksma nende eest. Kas ma peaksin ära andma kõik oma maalid ära tasuta?
Ei ole kindel, mida sa mõtlesid selle ..?Tsitaat:peaks "Kuidas broneerida" žanr lihtsalt kaovad?
Atmosfäär on ka väärtus, kuid see ei saa omanikuks on kas.Tsitaat:Jah, infot enamiku asju on lihtne tulla Internetis vanusest. Samuti on väärtuse nagu kõik muu. Väärtus erineb inimeselt inimesele, kuid on väärtus.
Vahe informatsiooni ja tooteid ja teenuseid, et tooteid ja teenuseid tarbida, informatsiooni korrata. Mõnikord kopeerivatest teavet on vaja somekind teenuse ning neil juhtudel, on ok, et tasu teenus kuid mitte kunagi info ise.Tsitaat:Enamik inimesi siin IFT armastan tasuta teavet (see on põhjus, miks enamik meist on siin). Mida ma tean on see, et 95% info siin visatakse ära ja unustavad enamik inimesi, ükskõik kui hea või halb teavet. Seda on öelnud, ma ei näe mingit probleemi keegi paneb rahaline väärtus teavet nad peavad väärtuslikuks. Nagu inimese, võite maksta või mitte maksta koolidele või eriala kohta. JMO
Ektrader
-Demolition ManPosted 11-25-2009 at 01:31 by Demolition Man
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Jah, lõpuks see kõik taandub vangide dilemmat mänguteooria of Economics. Kollektiivse kasu rohkem, kui igaüks teeb väike ohver.Tsitaat:Originally Posted by uahmed;bt3912Hei Demo,
Suurepärane artikkel!
Ma arvan, jagamine ei ole enam hinnatakse ühiskonnas, sest see on kõik minu asemel, mis on parim kõigile.
Ali
-Demolition ManPosted 11-25-2009 at 01:35 by Demolition Man
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Hi Demo,
Ma arvan, et vaadata, mida your're öeldes, kuigi ma ei ole päris kindel erinevusi. Igatahes, suur posti-ja mõtteainet.
Jah, kui olin postitad, ma ei räägi oma teenust. Ma olen rohkem või vähem pööratakse minu aega ja vaeva. Pole andmeid.Tsitaat:Vahe informatsiooni ja tooteid ja teenuseid, et tooteid ja teenuseid tarbida, informatsiooni korrata. Mõnikord kopeerivatest teavet on vaja somekind teenuse ning sellisel juhul on ok küsida teenuse eest, kuid mitte kunagi informatsiooni ise.
Happy TradingPosted 11-25-2009 at 02:12 by Ektrader
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
jagamine os teadmisi, vabaduse, progressi? Sellepärast piraat pool muudab Skandinaavia / Finnland arvesse Parlaments ja sellepärast autoriõiguse oma kodulehel ütleb rahvas "... ainult seda kasutada, seda korrata, seda täiendada ... ärge unustage mäleta allikas ... ja kui sa tahad seda avaldada, lihtsalt saatke mulle (tasuta) koopia oma asjad :-) ... "
btw, ma ei saa järgida, miks on Einsteini relatiivsusteoorias soooo oluline ja ma ka ei tea, kas on üks kasulik asi, mis tõesti aitab inimestel põhineb, et teoreetiliselt ... (u vaadake, see on juba ammu olen koolis :-), kuid loomulikult on ka palju toredaid näiteid nagu Linux, wikipedia jne, mistõttu on kindel, "sõnum" on demo-mehe artikkel on tõesti mõista
PS: kas teie arvates mõne järgmise põlvkonna homo sapiens (mis ei ole sooooo tulu saamine nagu meie) saab rahulikult jagada ka toiduainete, vaktsiinide, loodusvarade, ... ??Posted 11-25-2009 at 03:32 by Járó g.
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Minu punkt artikkel oli, et nüüd kasutusele Interneti teavet ei saa kapseldatud ja kontrollitud, nagu neil päevil. Seetõttu on varaline õigus, ühe, ei suuda ja lõppkokkuvõttes kaasa paradigma teave on midagi ownable lõpuks kukkumas.Tsitaat:Originally Posted by Ektrader;bt3929Jah, kui olin postitad, ma ei räägi oma teenust. Ma olen rohkem või vähem pööratakse minu aega ja vaeva. Pole andmeid.
Happy Trading
Põhjus, miks inimesed hakkasid mõtlema teavet midagi väärtuslikku ja midagi ownable juhtus, sest kuigi ühiskonnas kasvas keerulisem, inimesed siiski soovisid kompenseerida oma aega ja vaeva, nagu sa ütlesid. Probleem on selles, et nad otsustasid seda süsteemi kaudu, kus nad olid kasutada - süsteem, mis sobib hästi reljeefsete kaupu. Siiski, süsteem töötas trahvi, kui teave oli enamikel juhtudel üle capsulated vorm: disketile, CD jne See tähendab, et teave oli sarnane mis tahes muu toote.
Aga kuna see muutub väga kiiresti, Defected süsteem hakkab riket enam iga päev.
-Demolition ManPosted 11-25-2009 at 04:23 by Demolition Man
[Näita Oskus]
Mis see on?
-
Jah, ma olen liige Soome Piraatide partei ise.Tsitaat:Originally Posted by jaro g.;bt3932jagamine os teadmisi, vabaduse, progressi? Sellepärast piraat pool muudab Skandinaavia / Finnland arvesse Parlaments ja sellepärast autoriõiguse oma kodulehel ütleb rahvas "... ainult seda kasutada, seda korrata, seda täiendada ... ärge unustage mäleta allikas ... ja kui sa tahad seda avaldada, lihtsalt saatke mulle (tasuta) koopia oma asjad :-) ... "
Einsteini relatiivsusteooria oli tähelepanuväärne oma aega, sest see ühendada kõik olemasolevad tükid kaasaegse füüsika üheks arusaadav teooria, mis võttis uue perspektiivi Cosmos.Tsitaat:btw, ma ei saa järgida, miks on Einsteini relatiivsusteoorias soooo oluline ja ma ka ei tea, kas on üks kasulik asi, mis tõesti aitab inimestel põhineb, et teoreetiliselt ... (u vaadake, see on juba ammu olen koolis :-), kuid loomulikult on ka palju toredaid näiteid nagu Linux, wikipedia jne, mistõttu on kindel, "sõnum" on demo-mehe artikkel on tõesti mõista
Näide praktilise kohaldamise aluseks relatiivsusteooria?
Global Positioning System. GPS satelliidid liiguvad nii kiiresti, võrreldes meiega, et nad on väga erinev arusaam ajal kui meil (sest aja möödumine on eesmärk sõltub selle suhteline kiirus). Lorentz transformation tuleb arvestada kõigi GPS koordinaadid, muidu süsteem ei ole õige ulatuse kümnetest sadade meetrit. Jah, GPS on lõpuks põhinema täpsetel kellad ja see toimib ainult tänu Einsteini mõista, et ei ole üheaegsust. Aeg on subjektiivne kõigile.
Kuna tõsiasi, Einstein väitis ka, et ei ole aega ega ruumi. On ainult "Aeg-kosmos" - mis on muidugi ka suhteliselt erinevatel viisidel. Mass põhjustab kumerus on Aeg-kosmos riidest ja sest energia ja mass on sama, seega ei energiat. Kõverusjoone Aeg-kosmos tekitab "aja möödumine", mis aeglustab ja objektid näiliselt kiirendada. Seda nähtust nimetatakse ka raskusastme.
Osalesin loeng ülikoolis sel teemal samuti paar aastat tagasi.
Siin on lugematu hulk teisi näiteid ka, nagu tuumaelektrijaamad, näiteks, mis on põhiliselt põhineb Einsteini võrrand et E = mc ^ 2, mis on mass ja energia on sama asi. Tuuma lõhustumise baasil töötavad elektrijaamad omakorda massi energiaks. Tuuma lõhustumine relvade või aatomi pommi teha sama, kuid palju vägivaldselt.
Ma ei usu, homo sapiens kunagi rahumeelselt jagada midagi napi piisa. Aga kaudu teabe jagamise ja tehnoloogia arengu-see võib ühel päeval olla võimalik kustutada nappus täielikult.Tsitaat:PS: kas teie arvates mõne järgmise põlvkonna homo sapiens (mis ei ole sooooo tulu saamine nagu meie) saab rahulikult jagada ka toiduainete, vaktsiinide, loodusvarade, ... ??
-Demolition ManPosted 11-25-2009 at 05:22 by Demolition Man
Uuendatud 11-25-2009 kell 05:28 poolt Demolition Man [Näita Oskus] Mis see on? -
hi Demolition Man,
thx 4 teie reageerimist; Ma arvan, et seda lugeda homme uuesti (muidugi mitte nii hilja öösel), et 2 aru 30%, et
thx hea, olen õppinud matemaatikat ning ei teinud mu aju hull kõik, et füüsika, aeg, ruum, timespace ja tuumarelvade ... + Thx jumala jälle vähemalt et investeerimine asjad on sooooo lihtne
hea n8,
J.Posted 11-25-2009 at 06:22 by Járó g.
[Näita Oskus]
Mis see on?
























































